במציאות העסקית של ימינו, כשכמעט בכל תחום התחרות קשה ואפילו קשה מאוד, כל עסק חייב להתבלט. אחד האמצעים היעילים ביותר למשוך תשומת לב וגם להרשים לקוחות פוטנציאליים הוא רול אפ. בנוסף, הרול אפים הם גם מוצר שהעלות שלו נמוכה ביחס לתועלת הרבה כך שמדובר בהשקעה משתלמת במיוחד.
ויז'ואל שמספר סיפור ומסר ברור
רול אפ הוא פוסטר גדול – לרוב בגובה של 2 מ' כשהרוחב יכול להיות בין 80 ל-150 ס"מ – שמחובר למתקן ייעודי שמאפשר תצוגה בולטת. כמו כן רול אפים מגיעים עם מנגנון גלילה כך שהפתיחה והמתיחה שלהם קלה ומהירה.
על-מנת לנצל את הפוטנציאל של הפוסטר הגדול באופן מיטבי חשוב לתכנן אותו בקפידה. בפוסטר יש כמובן מקום לטקסט רב יחסית, אבל המסר העיקרי שתרצו להעביר ללקוחות חייב להיות מותאם אליהם ולהיות חד וברור – רצוי לא יותר מ-4-5 מילים ולכל היותר 7-8 מילים.
בנוסף מומלץ לכלול בכל רול אפ גם אלמנטים ויזואליים – תמונה או דימוי גרפי. התמונה יכולה להיות למשל של מנה מעוררת תיאבון כשמדובר במסעדה, ואם לדוגמה מדובר בפוסטר של חברה שמשתתפת בתערוכת סייבר, דימויים גרפיים שמשדרים חדשנות והגנה מלאה יעשו את העבודה.
גרפיקה איכותית
עוד מרכיב חשוב ברול אפים הוא איכות הגרפיקה. כדאי לזכור שהתוצאה מודפסת על גבי פוסטר בגובה 200 ס"מ, כך שכל זיוף קל או איכות בינונית תתבלט מיד לעין. במקרה כזה הרול אפ לא רק שלא יסייע לעסק אלא אף עלול להזיק לו, משום שהציבור ייחס לו רשלנות וחוסר מוכנות להשקיע.
נוחות תפעול
עוד דגש מרבי הוא נוחות התפעול – הפוסטר כאמור מגיע עם מנגנון גלילה שמאפשר למתוח אותו וגם לקפל בקלילות. כמו כן הוא מגיע עם תיק נשיאה שמגן על המוצר יקר הערך כשמעבירים אותו ממקום למקום. עוד אופציה היא בסיס רחב שמספק גם יציבות וגם מראה מרשים במיוחד.
הדפסת רול אפ – רק אצל מקצוענים
על-מנת שכל נקודה ונקודה ברול אפ תהיה מדויקת וחדה, חשוב להקפיד גם על טיב ההדפסה. כדאי לקחת בחשבון שמוצר איכותי יספק לכם תועלת רבה במשך תקופה ארוכה מאוד, כך שכדאי להשקיע זמן ומחשבה במציאת בית דפוס עם ניסיון רב בהדפסת רול אפים ולא פחות חשוב, מחויבות אמיתית לכל לקוח.